De deukjes in mijn “youngtimer” zijn er vakkundig uitgehaald.
De deukjes in mijn “youngtimer” zijn er vakkundig uitgehaald. Als het uitdeuken niet via de binnen zijde lukt, dan wordt het via de buitenzijde gedaan met een andere techniek. Resultaat is prima en ik ben weer blij met mijn auto.
Roger